poniedziałek, 5 września 2011

Kampania Niebieskiej delikatnie gazowanej od Żywiec Zdrój - podsumowanie kampanii

W dzisiejszym pocie podsumuję kampanię Niebieskiej delikatnie gazowanej od Żywiec Zdrój (troszkę z tym zwlekałam, ale miałam ograniczony dostęp do komputera).

Udział w tej kampanii przyniósł mi same korzyści. Poznałam nowy produkt, który mi zasmakował i teraz często gości na moim stole. Nauczyłam się czytać etykiety, które mówią o zawartości składników mineralnych. I w końcu zaimponowałam moim znajomym i rodzinie wiedzą na temat zdrowego stylu życia, itp. Od czerwca (początek kampanii) ja i Niebieska delikatnie gazowana od Żywiec Zdrój jesteśmy prawie nierozłączne! Zabieram ją ze sobą na poranny jogging, wycieczki rowerowe i siłownię - doskonale gasi pragnienie!

Żywiec Zdrój
Streetcom

1 komentarz:

  1. My ich lubimy nie za smak, nie za jakieś super właściwości, nie za butelkę, a za konkursy.
    Wciąż coś rozdają.
    No i jak ich tu nie lubić? ;)

    OdpowiedzUsuń